Thank you for simply being there
On the cloudy day
On the sunny day

Thank you for sharing your joys
And pain with me
For showing me that I am so special

That my contribution counts to our friendship
I have grown as a person
And I hope you have too
[Ooo friend]

Thank you
Thank you
Thank you
Just for you

Thank you for simply being my friend
For the special memories
We share together now

For the never ending support
You always give me
Oh friend
Ooo

I will always love you
I cant tell you how much
That you mean to me

I pray for our everlasting friendship
Never ever say goodbye to yesterday
Cause yesterday was a special and wonderful
And I hope tomorrow will be better
Thank you for everything


lyric from mirwana : thank you

Lagu ni jann tujukn utk sume kwn-kwn kt udm yg akn tmtkn diploma pd sesi ni.sok jann dh blk kg n sok last kita sume ley jmpe.

Dikesmptn ni jann nk mntk maaf byk2 kt korg sume jika ada tgkh laku @ kata2 jann yg korg x suka. Selama 3 thn ni byk yg jann dpt n pelajari dr korg sume trutama drp FIZAH(my room8), NANI(my xroom8), SHA, FIZAI & ALONG. juga classmate drp kaum2 adam xspeselly AMIN, PEJAL, MIRUL, EJAT & FADHIL. korg sume adlh shbt trbaik jann.10q sbb terima jann seadanya...

Juga x lupa kpd semua pensyarah yg trsyg trutama kpd Puan Amni yg byk mengajar jann ilmu dunia & ilmu akhirat.thanks a lot. kpd lec2 lain spt Pn Su, pn Norlina, En mukhairi, cik Fatimah,cik Julaily, cik Dhalila dll(x dpt dilistkn sbb ramai sgt hehe...).sgl ilmu yg diberi mnta dihllkn & mnjdi bekalan utk masa dpn jann.jann mmg xley nk bls jasa2 mereka tp insyallah jann gunakn ilmu yg diberi utk kpentingan agama,bangsa & negara.

Prsahabatan kita dihrp kekal selagi roh ini msh lg br1 dgn jasad. nnt dh smbg degree bgtau la ye.keep in touch k.

Ukhuwah yg trjln sggh indah. dihrp persahabatan yg telah trjln selama 3 thn ini diberkati & dirahmati Allah swt.

Akhir kata jann menyusun 10 jari memohon kemaafan dr korg sume jika ada yg kurg senang ngan perangai jann selama 3 thn ni.

Kita brtemu utk brpisah krn setiap pertemuan pasti ada perpisahan yg terjadi.kita gembira bila bertemu & sedih utk berpisah.tp jgn dibenci pada perpisahan krn tanpa perpisahan tiadalh pertemuan kembali. dan jgn slhkn perpisahan krn perpisahan wujud krn wujudnya pertemuan. perpisahan yg sebenar adalh ketika kita menggalkan dunia ini utk selamanya...

Hayati & fahamilah maksud lagu ini krn lagu ni melmbangkn persahabatan kita semua...

Jika suatu hari nnt mndpt berita yg baik ttg jann ucpkn syukur.jika seblknya doaknlah yg trbaik utk jann. dan jika suatu hari nnt JANN DH TGGLKN DUNIA INI DOAKAN JANN BERADA BERSAMA-SAMA ORG YG BERIMAN.AMIN....

I FORGIVE YOU ALL N I HOPE YOU ALL FORGIVE ME TOO......

salam syg dr insan yg kerdil & lemah
NURUL JANNAH BINTI HARUN....

8 comments:

sedih la..huhu..sedih2..mtk maaf bebanyok jgk neh..halalkan sume..=)

June 2, 2009 at 8:43 PM  

sha pun minta maaf..andai ada yang sha wat menyakitkan hati jan..dari mula kita kenal sampai sekarang..sha ni banyak kekurangan.. harap dimaafkan..

June 2, 2009 at 8:55 PM  

peja pn mintak maaf jgk...sdih rasa...tata.....waaaaaa

June 2, 2009 at 9:17 PM  

tata jann...
moga jumpa lg...
dtg la kb...

June 2, 2009 at 9:23 PM  

for all my beloved friends.i forgive you all n i hope you all forgive me 2....

June 3, 2009 at 6:39 PM  

teme kasih byk2 atas segala2nya...aku bkan lah rumate yang terbaik buat ko..aku bayak wat salah...saory k klau ak ada termasam muka dgn ko..bkn sengaja tetapi biasa la..kita manusia biasa tak lepas daripada pelbagai masalah..k halalkan segala2nya sekiranya aku ada terambil atau termakan barangan ko..halalkan ilmu yang penah kita pelajari bersama-sama..thank for everything...muah5xxxx..tatata

June 3, 2009 at 6:43 PM  

tata jann...along halalkan segala2nyer...n along pun mintak halalkan semua erk.. jangan lupa datang umah along lagi..

bertemu dan berpisah adat manusia biasa
hilang dimata tapi dihati tidak lupa,
berdoalah kita agar aman dan sentosa,
semoga kita akan berjumpa dilain masa...
sayonara,sayonara sampai berjumpa lagi...

tata jan...
insyaalah lain kali jumpa lagi...
kirim salam kat family sume deh...

June 3, 2009 at 7:09 PM  

jann...
sdey btol ucapan tadi...
nk jerit wase...
ape pon,jgn lupa aku ek...
kalu lupa aku sekeh pale...
xde la...hek3x...
kalu xde keje dtg la k.b...
bleh tdo umah along...
xpnh ag g jln2 kb ngan jann...hehe
jom pegi kelantan...

-last night in UDM-
2.47 a.m.

June 4, 2009 at 11:47 AM  

Newer Post Older Post Home