dilema

aku dlm dilema.hehe...skang ni kitorg tgh bz isi borang prmohonan upu utk cntinue our degree.tp prob nyer aku x tau nk plh ape.sume 2 melibatkn mase dpn aku.bmbg trslp plh je.aku sndiri x tau aku ni mampu ke x nk smbg lam bidang it cam yg aku amik skg.apepun ade jgk la bidang it lam snarai pilihan aku.aku hrp ape pun yg aku dpt nnti adalh yg trbaik utk aku.yg penting kte mnntut ilmu krn Allah,kte ingin mengubah diri ke arah yg lbh baik,n dpt mmbela agama,keluarga n negara pd mase akn dtg.so skg ni aku trpkse la membzkn diri utk abiskn diploma aku sem ni.byk yg aku kne prepare awl2.nnti xla kalut sgt time final exam hihihi..........doakn kejayaan kte brsama."TUNTUTLAH ILMU DARI BUAIAN HINGGA KE LIANG LAHAD" hanye kte yg dpt mgubah diri kte sndiri.so yakin pd diri,cekalkn hati,kuatkn iman dan teruskn usaha.insyaallah sume yg kite inginkn akn trcapai.

0 comments:

Newer Post Older Post Home